Blog o marketingu internetowym i analityce

Home / Blog o marketingu internetowym i analityce

8 powodów by zacząć używać Google Tag Managera

25 listopada 2019/0/3/

Co byś powiedział na możliwość tworzenie niestandardowych grup odbiorców do remarketingu. Załóżmy, że interesują Cię osoby które kliknęły w przycisk odtwarzania filmu, przeczytały 75% treści na wybranej stronie czy pobrały pdf. Dzięki Google Tag Managerowi, możesz wysłać takie zdarzenia do Google Analytics i na ich podstawie tworzyć segmenty użytkowników i następnie budować na ich podstawie [...]

Analityka

Wszystko co musisz wiedzieć o współczynniku odrzuceń

15 listopada 2019/12/4/

Avinash Kaushik opisuje współczynnik odrzuceń w następujący sposób, według niego są to użytkownicy którzy came, puked and left.  Ja dodam od siebie, że właśnie sprowadziłeś użytkownika, któremu masz niewiele do zaoferowania i dostajesz od niego w twarz! Są jednak wyjątkowe sytuacje, witryny i podstrony, o których dowiesz się z tego wpisu. Co Ty wiesz o [...]

Analityka

Współczynnik odrzuceń a współczynnik wyjść.

16 września 2019/4/7/

Google Analytics - Metryki Dzisiejszy wpis, pozwoli Wam dokładniej zapoznać się z dwoma ważnymi metrykami w Google Analytics. Wielu użytkowników wie czym jest współczynnik odrzuceń i że jego wartość jest ważna dla jego internetowego biznesu. Nie wie natomiast w jaki sposób i na jakiej podstawie budowana jest jego wartość. Podobnie sytuacja ma się z współczynnikiem [...]

Analityka

Anglojęzyczne blogi o analityce internetowej.

10 września 2019/0/5/

Co warto czytać by być ninja analityki internetowej. Niezależnie od tego, czy jesteś ekspertem od analityki, czy też nowicjuszem, zawsze możesz poprawić swoje umiejętności. Nikt nie rodzi się ekspertem! Ten kto nie podnosi swoich umiejętność w tak dynamicznie zmieniających się realiach zostaje mocno w tyle w bardzo krótkim czasie. Większość najnowszej i jednocześnie najbardziej aktualnej [...]

Analityka

9 niestandardowych alertów Google Analytics dla e-commerce

2 września 2019/4/6/

Dzisiaj będzie o alertach niestandardowych, które są niezwykle pomocne w prowadzeniu biznesu online. Nieważne czy jesteś właścicielem biznesu czy osobą obsługująca biznes klienta alerty będą dla Ciebie pomocne. Z artykułu dowiesz się:     Po co są alerty niestandardowe i w czym mogą Ci pomóc Domyślam się, że masz na głowie mnóstwo rzeczy: realizacja zamówień, [...]

Analityka

Wyszukiwanie w witrynie z Google Analytics

26 sierpnia 2019/0/3/

Wyniki z wewnętrznej wyszukiwarki mogą pokazać Ci, czego potencjalni klienci szukają podczas wizyty na twojej stronie. Po wpisywanych słowach czy wyrażeniach możesz odkryć ich prawdziwe intencje.

Analityka

Konfiguracja celów w Google Analytics

13 sierpnia 2019/4/4/

Główną zaletą celów jest to, że są niezawodnym mechanizmem kontroli i oceny.
Ich piękno polega na tym, że odzwierciedlają konkretne strategie. Ustalone cele muszą być jednak szczegółowe, mierzalne, atrakcyjne, realistyczne i określone czasowo

Analityka

Jak rozumieć i analizować kanały ruchu w Google Analytics

22 maja 2019/0/3/

  Jak dobrze znasz ludzi, którzy odwiedzają Twoją witrynę? Czy wiesz, jak cię znajdują i w jaki sposób do ciebie trafiają ? Być może już mierzysz ruch w sieci, sprawdzając, ilu użytkowników odwiedza twoją stronę każdego dnia.  Dzięki Google Analytics możesz dokładnie sprawdzić w jaki sposób pojawiają się użytkownicy na twojej stronie. Czy na pewno […]

Analityka

Dane o słowach kluczowych wracają z Keyword Hero

24 sierpnia 2017/0/2/

Keyword Hero – to narzędzie, które przywraca funkcjonalność Google Analytics. Pamiętacie pewnie rok 2011 gdy w Google Analytics można było sprawdzić frazy, dzięki którym Wasi użytkownicy trafiali na waszą stronę. Było to źródło naprawdę dobrych danych, po ich analizie można było bardzo dobrze zoptymalizować sklep i pozyskiwać więcej ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania. Keyword Hero […]

Analityka

Jak uzyskać wskaźnik ponad 90+ w Google Page Speed

20 kwietnia 2017/0/2/

Jak przyspieszyć stronę internetową Czy denerwuje Cię gdy musisz czekać kilka sekund na wczytanie strony? Tak, to jest ten moment, kiedy chcesz cofnąć się w przeglądarce i wybrać inną. Badania wykazały, że nawet różnica 250 ms w czasie ładowania strony pomiędzy stroną Twojego biznesu a konkurencji może spowodować, że potencjalny nabywca zrezygnuje z twoich usług i […]

Case Study, Google, Narzedzia
12

Ta strona korzysta z ciasteczek. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na ich użycie